Veel gestelde vragen
Heb je een vraag? Waarschijnlijk staat je antwoord hier tussen. Je antwoord niet gevonden? Neem dan contact met ons op via Whatsapp, mail of telefoon.
Bestellen & Betalen
- Hoe plaats ik een bestelling?
Zoek het artikel dat je wilt, kies eventueel de maat of kleur, en klik op ‘In winkelwagen’. Reken daarna eenvoudig af via onze veilige betaalpagina. - Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Bancontact, directe bankoverschrijving en contant betalen bij afhalen. - Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb betaald?
Dat hangt ervan af of je bestelling al is verwerkt. Stuur ons zo snel mogelijk een bericht via de klant de mail of Whatsapp, dan kijken we wat we kunnen doen.
Verzending, bezorging en afhalen
- Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen ons uiterste best om binnen 3 werkdagen je bestelling te versturen. Op dinsdag is het niet mogelijk om bestellingen te verzenden. Binnen Nederland heb je je pakket vaak de volgende dag al in huis. - Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen boven de €99 is verzending gratis binnen Nederland. Daaronder hebben wij de mogelijkheid om te verzenden via DPD naar een pakketpunt (langere levertijd) voor €4,95 of met PostNL voor €6,95. Past jouw bestelling gegarandeerd door de brievenbus? Dan mag je ook de optie DPD kiezen en ontvang je een brievenbuspakketje via PostNL. Gegarandeerd in de brievenbus past een zijbordje, een stuurbordsticker, handschoenen, een BMX-shirt. Twijfel je? Neem dan contact met ons op. - Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een track & trace code via e-mail. - Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja. Je kunt bij ons je bestelling afhalen in de showroom tijdens onze openingstijden of op afspraak. Check onze openingstijden van deze week op Instagram. - Kan je mijn bestelling meenemen naar een wedstrijd?
Ja. We kunnen ook je bestelling meenemen naar een wedstrijd. Wij staan niet met een kraam bij de baan, maar we zijn wel bij alle nationale KNWU-wedstrijden, 3 Nations Cup en gedeeltelijke Europese rondes aanwezig. Kies voor de optie ‘meenemen naar wedstrijd’ in het winkelmandje.
Retourneren & Garantie
- Kan ik een artikel retourneren als het niet past of niet bevalt?
Zeker! Je hebt 14 dagen bedenktijd. Het artikel moet ongebruikt zijn en in originele staat. Stuur ons een mail met je bestelnummer en het artikel dat je retour wilt sturen. Je ontvangt dan van ons het retouradres. - Hoe werkt de garantie op BMX-onderdelen?
Op de meeste onderdelen geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar. Dit geldt bij normaal gebruik. Slijtage door gebruik valt hier niet onder. Neem altijd eerst contact met ons op als je denkt dat iets onder garantie zou vallen.
Openingstijden
- Wat zijn jullie openingstijden?
Omdat wij de BMX-shop naast onze andere banen draaien en een gezinsleven, werken wij met flexibele en wekelijks wisselende openingstijden op woensdag t/m zondag. Op Instagram publiceren wij per week de openingstijden. Je mag ook altijd contact met ons opnemen om naar onze openingstijden te vragen of om een afspraak te maken. - Werken jullie alleen op afspraak of kan ik ook komen tijdens openingstijden?
Allebei. Tijdens onze openingstijden ben je vrij om te komen. Daarnaast werken we ook op afspraak. Dan hebben we uitgebreid tijd en aandacht voor jullie en alle vragen. Werkplaatsafspraken zijn altijd op afspraak. Als onze groene vlag buiten staat, zijn wij aanwezig. Je hoeft dan niet aan te bellen, de deur is open.
Route & Parkeren
- Wat is jullie adres?
Wij zijn gevestigd aan de Gildestraat 14 in unit 19. Dit is een vrij nieuwe locatie waardoor niet alle navigatiesystemen dit adres al kennen. Navigeer daarom via Google Maps naar ons toe. Onze groene vlag staat buiten als wij er zijn, je hoeft dan niet aan te bellen. - Waar kan ik parkeren?
Voor de deur hebben wij 1 privé parkeerplaats aangegeven met een bordje op het hek. Omdat de ruimte voor de deur vrij krap is, adviseren wij te parkeren in de “inrit” naast Culion langs de blauwe loods aan de rechterkant. (klik hier voor de Google Maps locatie om te zien waar we bedoelen) Je kunt dan lopend naar ons toe komen.
Productinformatie
- Hoe weet ik welke maat BMX-fiets, kleding of de maat van een ander artikel ik nodig heb?
We hebben bij de meeste artikelen een handige maattabel op de productpagina’s, maar je kunt ons ook altijd om advies vragen! Voor de juiste maat BMX-fiets kun je op deze pagina kijken, welke maat er bij de lengte van de rijder past. Ben je een starter in de BMX? Download dan ons e-book ‘Starten met BMX’ om nog meer informatie te lezen. - Verkopen jullie ook complete BMX-fietsen?
Ja! We hebben een ruime selectie complete BMX-fietsen. Voor beginners tot fanatieke wedstrijdrijders. Bekijk op deze pagina alle complete BMX-fietsen. - Verkopen jullie ook custom BMX-fietsen?
Jazeker, het is ook mogelijk om custom fietsen samen te stellen. Gebruikte onderdelen van je huidige fiets overzetten en gedeeltelijk nieuwe onderdelen valt ook onder mogelijkheden die wij bieden. - Verkopen jullie ook tweedehands BMX-fietsen?
Ja. Onze voorraad tweedehands fietsen is niet groot. Het verloop van tweedehands fietsen gaat snel. Neem altijd contact met ons op als je op zoekt bent naar een tweedehands fiets.
Werkplaats
- Hebben jullie ook een werkplaats voor reparaties en onderhoud?
Jazeker. We hebben een professionele werkplaats en meer dan 30 jaar ervaring in het onderhouden en repareren van fietsen. In de werkplaats werken we alleen op afspraak. - Hoe maak ik een afspraak voor de werkplaats?
Het handigste is om telefonisch of per mail contact met ons op te nemen. Zo kunnen we samen tot een geschikt moment komen. - Kan ik wachten als mijn fiets in onderhoud of reparatie is?
Dit is afhankelijk van de klus die gedaan moet worden. We vinden het minder prettig als je op onze vingers meekijkt.
Toegankelijkheid
- Iemand van ons gezin zit in een rolstoel, kan die bij jullie binnen komen?
Onze werkplaats bevindt zich op de begane grond en is drempelvrij te bereiken. De showroom bevindt zich op de eerste verdieping. We hebben helaas geen (trap)lift.
Contact
- Hoe neem ik contact op met jullie?
Je kunt ons bereiken via e-mail, telefoon, contactformulier op de website, Whatsapp, Facebook en Instagram. Check ook onze contactpagina.